nano.blogg.se

vi är 2 tjejer som älskar mode och blogga! Vi ska kanske också skapa en youtube kanal.

kontakta oss?

Kategori: Allmänt

Hej!!
Som alla andra så har vi ju olika sätt att komma i kontakt med oss!
Ni kan mejla oss på:
Sen finns ju instagram:
Nonno_girl
naaathaaaliie
 
skriv till oss på kik om ni vill:
Nora_nora180
naaattaaa
 
Det finns också andra online spel och sånt men det behöver vi inte ge ut här om ni vill ha från typ facebook fråga på kik! 16 Juni fick vi 20 sidvisningar gött!!! Fortsätt så ! ;) Om ni har en blogg som ni vill att vi kollar in så kommentera::!!
Lite om Nora:
jag är 12 år och har en katt som heter Leo och jag älskar dans!
Lite om Natta:
Jag är snart 12 år och jag har en katt som heter missen och jag älskar fotboll!
 
//kramisar natta o nonno
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: